FizAstro Roket Toplantısı 2
12.05.2026 17:00
Mühendislik mimarlik fakültesi
30
Fizik ve Astronomi Topluluğu bünyesinde faaliyetlerini sürdüren FizAstro Roket Takımı olarak ikinci takım toplantımızı gerçekleştirdik. Toplantıda, önceki oturumda oluşturulan alt gruplar kendi sunumlarını yaptılar. Bu sunumlar sayesinde çalışmalarımız daha iyi yönlendi; sunumları için arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
Takımımız, teknik çalışmalarını ve organizasyon faaliyetlerini düzenli olarak sürdürmeye devam edecektir. Roket teknolojileri ve takım çalışmalarına ilgi duyan tüm öğrenciler için ekibimiz yeni üyelere açıktır.
